Място на събитието: София, ул. „20-ти април“ 13 (Резонатор). Дата на провеждане: 24, 25 и 26 януари.
4.8 oт 5 звезди
10 000+ курсисти
Премини през интензивно, практическо обучение, в което ще натрупаш ключови умения в сферата на UX и продуктовия дизайн под напътствията на опитни дизайн лидери
Дай тласък на своята кариера, надграждайки уменията си и развивайки нови в среда близка до реалната. Събитието е организирано в рамките на три последователни дни
Цветелин Николов е продуктов дизайнер със специализация бизнес администрация и мениджмънт. През последните две десетилетия е работил като дизайнер и ръководител на проекти в успешни български компании като Athlon, Quantive и Wiser. Участвал е в проекти за международни брандове като Nike, Renault, Nissan и Hublot. В последните години се фокусира върху образование, управление на нови продуктови инициативи и разработката на AI инструмента ux.report
Стефан Иванов е опитен дизайнер на потребителски преживявания със склонност към създаване, оформяне и развитие на продукти. Над 10 години ръководи екипи създаващи продукти в разнообразна бизнес среда и етап на развитие, а именно Stepsss, Infragistics и Quantive. Има десетки изяви като лектор на локална и международна сцена, като също така е водил повече от 10 продължителни програми за обучение на UX специалисти в България. Най-пресния му опит е в създаване на продукт основан на възможностите на изкуствения интелект.
Ралица има дългогодишен опит в обучението и развитието на таланти в големи международни организации. Нейната експертиза е в сферата на меки умения, мениджмънт и лидерство. Опитът ѝ в създаването и провеждането на обучителни програми я е утвърдил като авторитет в сектора. Ралица има опит както като вътрешен специалист по обучение и развитие, така и като външен консултант, което ѝ предоставя уникална перспектива за това какво търсят организациите като меки умения и качества в своите кадри.
Лекторският и менторският състав имат дългогодишен опит в обучението на специалисти по дизайн. Голям брой от тях вече се развиват успешно в сферата и работят във водещи български компании.
Основни цели:
— Запознаване на участниците и менторите
— Раздаване на материали и поставяне на цели и очаквания
— Сформиране на екипи
Програма по часове
17:00 – 17:30 – Регистрация. Посрещане на участниците
17:30 – 18:00 – Официално откриване. Представяне на ментори и лектори. Кратко представяне на участниците. Сформиране или доуточняване на екипи
18:00 – 18:30 – Презентация на формата по дни и часове. Кратко представяне на реалния проект
18:30 – 19:30 – Нетуъркинг. Свободни разговори и изграждане на неформални контакти
Основни цели:
— Генериране на идеи и креативни концепции (Ideation)
— Бизнес прототипиране (Business Prototyping)
— Критичен анализ и решение за следващи стъпки (Assess)
——— Сутрин
09:30 – 10:00 – Welcome Coffee
10:00 – 10:30 – Въведение в деня. Обзор на целите за събота: „Откриване на решения и бизнес прототипиране“
10:30 – 11:30 – Ideation, част 1: Design Studio, Crazy 8’s. Генериране на идеи в бързи итерации
11:30 – 12:30 – Ideation, част 2: Storyboards, User Journey Maps. Визуално изобразяване на потребителски сценарии
12:30 – 13:00 – Доразвиване на концепции. Обсъждане и селектиране на най-добрите идеи
Обяд (13:00 – 14:00)
——— Следобед
14:00 – 16:30 – Business Prototyping. Изграждане на първоначален backlog с основни функционалности и прототипиране
16:30 – 17:30 – Представяне на прототипи и обратна връзка от ментори. Оценка на силни и слаби страни, уточняване на следващи стъпки
17:30 – 18:00 – Планиране за неделя. Подготовка за сутрешната лекция и разпределение на задачи
Основни цели:
— Усвояване на презентаторски умения
— Хипотезиране и валидиране (Hypothesize & Experiment)
— Финални презентации и обратна връзка
——— Сутрин
09:30 – 10:00 – Welcome Coffee
10:00 – 12:00 – Лекция/уъркшоп: „Как да презентираме професионално“. Техники за преодоляване на сценична треска и ефективно представяне
12:00 – 13:00 – Hypothesize. Писане на хипотези и приоритизация. Подготовка за валидиране
Обяд (13:00 – 14:00)
——— Следобед
14:00 – 16:30 – Experiment. Интервюта, тестване на прототипи/MVP, Mock Sales, Wizard of Oz подход
16:30 – 17:00 – Learn. Приоритизация на хипотезите, анализ и доработване
17:00 – 18:30 – Финални презентации и обратна връзка. Оценка на резултатите и официално закриване на събитието
Помагаме на хиляди талантливи професионалисти да стартират кариерния си път по най-добрия начин или да надградят уменията си и да повишат възнаграждението си.